20101214

10.1.07 ~ 14.12.10.

You're lucky,
You're 1st person that i liked,
You're 1st person that let me care about,
You're 1st person that made me sad too.


You're professional in many thing,
you're nice to look too.
10.1.07,
I'm fond to you.


I'm found my bad due to your good.
But, I'm no changed to it.


To keep looking for you.


My friend said:
Don't waste time to the things that have nothing good ending.


I know, I understand,
But I'm keep on it.


I'm fond, but maybe you never did on it.




But now, I'm decide,
to give up.




From 10.1.07 to 14.12.10's 'love'.


I dunno what can I said on these over three year,
Just can say,
God bless me.=)










你很幸运,
你是第一个让我喜欢上的人,
你是第一个让我在乎的人,
你也是第一个让我流泪心碎的人。


你很有才华,
你很好看,
10.1.07,  
一见钟情就这样发生在我身上。


渐渐,因为你的好,
让我发现我的不好。
但,我还是一样的没改变。

习惯关注你,观察你的事。

朋友都说:
放弃吧,
没有结果的。

我也知道,
我也了解。
但我还是坚持。

我喜欢,你却也许从未这样。


可是现在,
我决定了。


我们真的不适合。


我放弃了。


从二零零七年一月十日到现在,
二零一零年十二月十四日的暗恋。

三年多了,
我不知道还能用什么形容词
来形容现在的我。



只能说,
于我的决定,祝福我吧。=)